شرکت آریا نگین مشهد اردهال - رسمیو
نوشته شده توسط : علیرضا

خرید قسطی فرش ماشینی فرش نگین مشهد هلال برای راحتی شما عزیزان خرید قسطی فرش را در نظر گرفته است. شما خریداران می توانید از شرایط اقساط ۳۶ ماهه بدون پیش پرداخت و ضامن استفاده کنید و تا سقف ۵۰ میلیون تومان خرید خود را انجام دهید. برای دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر می توانید از طریق شماره تماس ۰۳۱۵۴۷۶۰۷۸۰ و ۰۹۳۹۳۶۱۸۱۸۳ یا شبکه های اجتماعی با ما در تماس باشید. برای خرید اقساطی فرش می توانید به صورت حضوری در نمایشگاه فرش نگین مشهد هلال واقع در شهرستان آران و بیدگل و یا مراجعه به نمایندگان ما در شهرستان ها اقدام به خرید خود کنید. همچنین برای آسایش شما امکان خرید اینترنتی فرش نیز محیا گردیده است. تفاوت خرید اقساطی فرش با خرید نقدی در خرید نقدی فرش شما از تخفیف بیشتری برخوردار هستید و در خرید قسطی فرش حداکثر با توجه به زمان اقساط که ۳۶ ماهه است شامل افزایش ۱۵% می گردد. همچنین از این مزیت برخوردارید که فرش قسطی خود را بدون پیش پرداخت خرید می کنید و ماهانه با پرداخت مبلغ کمی از فاکتور خود از آسایش بیشتری در خرید فرش برخوردار می شوید. برای اطلاع از قیمت فرش نگین مشهد هلال می توانید با ما در تماس باشید. محدودیتهای اعمالشده از سوی پدر، برادر و یا پسر بزرگ خانواده، رفتارها و نگاهها و برخورد همسایگان و اقوام و آشنایان تأثیر بسزایی بر زندگی زنان و فعالیتهای اجتماعی آنها دارد. با حرکت پسرک عروسکفروش از این مکانها و برخورد او با اهالی این مکانها، تنهایی او نشان داده میشود و به فاصلة طبقاتی اقشار مختلف جامعه در این سیر اشاره میشود. حضرت سلیمان (ع) شکایتی که از جانب دو شخص به جانب او شده بود را به خوبی درک کرده بود. دراین شماره شمه اى از گفتگوى علمى که با حضرت آیه اللفه محمدتقى جعفرى داشته ایم تقدم مى داریم . فراراه انسان قرار دارد از شمول این قاعده مستثنى نیست و لاجرم در وراء هر حکمى و تکلیفى حکمتى و فلسفه اى نهفته است . قطعا هرامرى مصلحتى و هر نهى مفسده اى در پى دارد. در این زمینه میتوان با تهیه و توزیع کتابچههای آموزشی در خصوص مسائل زنان سرپرست خانوار، برگزاری سمینارها، کارگاهها و همایشها با حضور زنان سرپرست خانوار و توجه به لزوم توانمندسازی روانی و اجتماعی آنان، برای افزایش آگاهی آنها و خانوادهها گامهایی برداشت تا بدین طریق زمینههای طرد و منزویشدن این قشر در جامعه تعدیل شود.

21- کاظمی پور، شهلا، «تحرک اجتماعی و مهاجرت در شهر تهران»، رساله دکترای جامعه شناسی، 1374، تهران: دانشگاه تهران. همچنین پیشنهاد میشود در پژوهشی مشابه، تأثیر آموزش مددکاری اجتماعی گروهی با رویکرد توسعه در دیگر مراکز مرتبط با زنان سرپرست خانوار در سراسر کشور بررسی شود. پیشنهاد میشود تأثیرات آموزش مددکاری گروهی به جای رویکرد توسعه با رویکردهای درمانی و آموزشی دیگری مقایسه شود. نتایج این تحقیق نشان داد با مداخله مددکاری اجتماعی گروهی و بهکارگیری رویکرد توسعه در ابعادی چون عزتنفس، خوداثربخشی، استقلال فکری، احساس قدرت میتوان موجب توانمندسازی روانی زنان سرپرست خانوار شد. بنابراین وجود تفاوت معنادار در زیرمقیاسهای عزتنفس، خوداثربخشی، استقلال فکری، احساس قدرت، مشارکت در امور اجتماعی و جمعگرایی بین افراد گروه آزمایش و کنترل نیز تأیید میشود. با توجه به نتایج حاصل از این تحقیق، تقویت احساس ارزشمندبودن، تأکید بر ارتقای حس خودکارآمدی زنان به علت مسئولیت و نقشهای چندگانه و متعدد، دستیابی به استقلال فکری برای تجربه زندگی مستقل و موفق، افزایش حس قدرت هنگام رویارویی با مسائل مختلف، تقویت مهارتهای ارتباطی و مشارکت در فعالیتهای جمعی جزو مواردی هستند که با توجه کافی به آنها و با بهرهگیری از آموزشهای مفید میتوانند منجر به توانمندسازی زنان سرپرست خانوار شوند. موانعی که بر سر راه توانمندسازی روانی زنان قرار دارد شامل ترس، نداشتن اعتمادبهنفس، احساس گناه، گریز از ریسککردن، پذیرش کلیشههای سنتی و فرهنگی است که این موضوع در ایران ریشههای قوی و تأثیر قابل توجهی دارد.

این فرش در طبقه فرش های تخت قرار دارد و در بافت آن از 8 رنگ طبیعی و خنثی بهره گرفته شده است. اصل آن نبهله بوده و نبهره شده و از فارسی بهصورت بهرج، به عربی رفتهاست. برای بررسی توانمندسازی اجتماعی ابتدا از آزمون لون استفاده شد. بر اساس جلسات مداخله برگزارشده، بیشتر زنان سرپرست خانوار عواملی چون نداشتن زمان کافی به دلیل داشتن نقشهای مختلف در زندگی، توقع و انتظارات زیاد خانواده از آنها، کنترلهای بیش از حد، ناتوانی در نهگفتن و پذیرش امور خارج از توان، نداشتن ارتباط صحیح و نگاههای آزاردهنده همسایگان را از عوامل نداشتن تمایل برای شرکت در فعالیتهای اجتماعی و درنتیجه توانمندی اجتماعی پایین میدانستند. بر اساس این آزمون بین توانمندسازی اجتماعی دو گروه اختلاف معنیداری وجود دارد. بر اساس نتایج بهدستآمده، بین توانمندسازی روانی دو گروه اختلاف معنیداری وجود دارد. بر اساس پژوهش شادیطلب و همکاران (2005) تمایل زنان به جمعگرایی در سطح قابل توجهی زیاد است. طراح این فرش از نقوشی استفاده کرده که آنها را بیشتر در گلیمها و قالیهای دستبافت عشایر بختیاری میبینیم و جلوهای زیبا به این فرش ماشینی داده است. برای بررسی اثر مددکاری اجتماعی گروهی با رویکرد توسعه بر افزایش توانمندسازی روانی و اجتماعی زنان سرپرست خانوار از تحلیل کوواریانس استفاده شد.




:: برچسب‌ها: فرش ۹متری طرح جدید , فرش ۹متری ۷۰۰شانه , فرشهای نگین مشهد , فرش۷۰۰شانه , فرش۷۰۰شانه تراکم۲۵۵۰ , فرش۷۰۰شانه مشهد , فرش۷۰۰شانه نگین مشهد , فروش فرش ماشینی زیر قیمت , فروشگاه فرش نگین , قالی 700 شانه تراکم 2550 ,
:: بازدید از این مطلب : 303
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 16 ارديبهشت 1400 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: